Bådoptagning Hornbæk Havn efterår 2024
De sidste aftaler med bådejere og kranfolk er (næsten) på plads).
Kære bådejere.
Her er seneste opdatering. De øvrige informationer, som er fremsendt tidligere, fremgår længere nede.
Der har igen været udfordringer i at sammensætte en mulig plan. Ikke alle har meldt tilbage, men med en stor indsats, tror vi nu, at alle der har et behov har fået meldt ind.
Desværre kommer ikke alle dage i spil. D. 8 og 22. oktober er aflyst pga. for lille tilmelding. Pt er 40 både tilmeldt de øvrige 4 dage. Desuden kører Rasmus Fritzen og Søren Eriksen de sædvanlige både. Datoer pt ikke fastsat.
8. oktober AFLYST. kun 5 både var tilmeldt- 21. oktober, køres af Claus Hansen, der er tilmeldt 12 både.
22. oktober AFLYST. kun 4 både var tilmeldt- 28. oktober, pt 10 både. Primært både der skal køres op i byen.
- 29. oktober, pt 10 både
- 5. november, pt 8 både
En endelig plan samt en tegning over placeringen på havnen vil blive sendt ud en af de nærmeste dage.
mvh
Claus L. Christiansen
på vegne af optagningsteamet.
.......
Tidligere fremsendte informationer:
Vi har fået Lille Claus (CP kran og bådtransport) og Claus Hansen til at køre for os.
Claus Hansen kører med sin gamle kran, hvor bådene står på ladet og derfor tager han kun de små både (under 4 T og 30 fod), derfor bliver det kun d. 21. oktober.
Vi har valgt følgende datoer:
8. oktober (det er med vilje at vi har en dato inden og ikke i efterårsferien)
21. oktober, køres af Claus Hansen og kun på havnen.
22. oktober
28. oktober
29. oktober
5. november
Hvis I vil deltage i den fælles bådoptagning, skal vi derfor bede om, at I snarest muligt meddeler os dette.
For at lette planlægningen skal I give os mindst to datoer I foretrækker så vi kan få kabalen til at gå op mellem sejlbåde og motorbåde, store som små. Der vil være både som vi bliver nødt til at flytte til en anden dato, samt aflyses hvis der ikke er tilstrækkeligt antal både.
I bedes oplyse:
1. Bådtype samt navn.
2. Bådens længde, bredde og vægt, samt om båden har centerløft.
3. Om båden skal stå på havnen eller køres væk.
Når vi har fået oplysningerne, vil vi derefter udarbejde en plan for optagning og placering på havnen.
Med hensyn til master vil vi bede de af jer, som vil have masten i masteskuret, om også at give os besked herom samt oplyse mastens længde. Af pladshensyn vil der kun undtagelsesvis og kun efter forudgående aftale kunne opbevares bomme i masteskuret.
I bedes sende oplysningerne på adressen: optagninghbk@gmail.com
PS. Hvis I benytter en anden vognmand til jeres optagning, vil vi gerne have det at vide, så havnen og de handlende ved hvornår der er bådoptagning.
mvh
Claus L Christiansen
På vegne af optagningsteamet
og nyheder i øvrigt fra HBK er stadig bedst på hjemmesiden
#Afsender# | #Adresse# | #Postnr# #By# | Tlf.nr. #Tlf# | CVR: #Cvr# |