Bådene skal snart  på land igen
.

Det er som tidligere CP Kran og Claus Hansen som leverer løftene.


Vi har valgt følgende datoer:

    Mandag d. 20. oktober, både på havnen

    Tirsdag d. 21. oktober, både oppe i byen

    Mandag d. 27. oktober,  både på havnen

    Tirsdag d. 28. oktober, både oppe i byen

Det er med vilje at vi kun har valgt 4 dage til optagning både af hensyn til planlægningen, men også økonomien. Hvis I ikke har mulighed de pågældende dage eller ønsker at benytte andre vognmænd så er det også ok.

Hvis I vil deltage i den fælles bådoptagning, skal vi derfor bede om, at I snarest muligt meddeler os dette.

For at lette planlægningen skal I give os mindst to datoer I foretrækker så vi kan få kabalen til at gå op mellem sejlbåde og motorbåde, store som små.

Filip fra Pi har lavet et stort stykke arbejde med at ændre planen for bådenes placering efter at hotellet har fået parkeringspladser på pladsen. Derfor vil der være flere, som bliver flyttet til nye placeringer. Den endelig placeringsplan vil først blive annonceret, når vi ved hvem der skal stå på pladsen.

I bedes oplyse:

1. Bådtype samt navn.

2. Bådens længde, bredde og vægt, samt om båden har centerløft.

3. Om båden skal stå på havnen eller køres væk.

Når vi har fået oplysningerne, vil vi derefter udarbejde en plan for optagning og placering på havnen.

Med hensyn til master vil vi bede de af jer, som vil have masten i masteskuret, om også at give os besked herom samt oplyse mastens længde. Af pladshensyn vil der kun undtagelsesvis og kun efter forudgående aftale kunne opbevares bomme i masteskuret.

I bedes sende oplysningerne til følgende mail:

optagninghbk@gmail.com


PS. Hvis I benytter en anden vognmand til jeres optagning, vil vi gerne have det at vide, så havnen og de handlende ved hvornår der er bådoptagning.

mvh

Filip Heiberg

Claus L Christiansen

På vegne af optagningsteamet


Hold i dag

Nyheder

Sponsorer

Instagram